Lütfen Bekleyiniz...
Son Güncelleme Tarihi: 27.12.2022

KAHVALTI VE YEMEK SERVİSİ

  • Hasta diyetleri doktor ve diyetisyenimiz tarafından belirlenmektedir.
  • Hasta diyetleri doktor ve diyetisyenimiz tarafından belirlenmektedir.
  • Yemek servisi hastalar için hasta odalarına 11.30- 12.00 / 17.30- 18.00 Arası Odalara getirilmekte; refakatçiler için ise 5. Kat yemekhanemizde karşılanmaktadır.
  • Diyet uzmanımız beslenmeniz ve yemek ile ilgili sorunlarınızda en yakın danışmanınız. Diyetisyenimizle görüşmek için santralden randevu alabilirsiniz

 

 

REFAKAT KURALLARI

Hasta ziyaretçilerinin kabul edilmesi, hastanemizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak ve hastaların huzur ve sükûnlarını bozacak fiil ve tutumlara sebebiyet vermeyecek şekilde gerçekleştirilmelidir. Unutmamalısınız ki, hastanız, hastanemizde tedavi olmak amacıyla yatmaktadır. Bu nedenle kurallara uymanız hastanızın sağlığı açısından büyük önem taşımaktadır.

 

  • Hastamızın sağlığı açısından ziyarete gelen kişilerin hasta odasında kalma süreleri çok uzun olmamalıdır. Bunun için ziyaret süresinin 10 dakika ile sınırlandırılmasına ve odada 2 kişiden fazla sayıda ziyaretçi olmamasına özen gösteriniz.
  • Ziyaret saatleri her gün 14.00- 15.00 arası ve 21.00-22.00 arasındadır. Ziyaret saatleri hastalarımızın bakım ve dinlenme zamanları dikkate alınarak düzenlenmiştir.
  • Tüm hastalarımızın yanında sadece bir kişi refakatçi olarak kalabilir.
  • Hastaların sağlığı açısından gürültü kirliliği nedeni ile hastane içinde cep telefonlarınızı sessiz moduna ayarlayarak kullanılması gerekmektedir.
  • Yoğun bakım ünitelerinin ziyaret saatleri doktor bilgisinde yapılmaktadır.
  • Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan kişiler, herhangi bir kronik hastalığı olan kişiler, enfeksiyon almaya yatkın olan kişiler ve 14 yaşından küçük çocukların vücut direnci büyüklerden daha zayıf olduğundan dolayı mümkün olduğunca hasta ziyaretlerine ve hasta olmadıkları sürece hastane ortamına getirilmemeleri gerekir. Ancak bazı durumlarda çocukların hasta ziyaretinin hasta iyileşmesi üzerinde olumlu etkileri olduğundan enfeksiyon kontrol ilkelerine uymak kaydı ile hastanın çocuklarına ve kardeş çocukların ziyaretine izin verilebilir.
  • Hastanızı takip eden doktorun hasta ziyaretine izin vermediği özel durumlarda, toplumda salgın varlığında, bağışıklık sistemi baskılanmış hastalarda ziyaret kısıtlaması getirilebilir. Hastanızın sağlığı açısından bu gibi durumlarda lütfen ısrar etmeyiniz.
  • Sağlık Kuruluşları içinde sigara içilmesi yasaktır.
  • Hastanızın sağlığını korumak için lütfen dışarıdan yiyecek-içecek getirmeyiniz.
  • Ziyaret öncesi ve sonrası mutlaka el hijyeninize özen gösteriniz; ellerinizi yıkayınız ve/veya dezenfekte ediniz.
  • Ziyaret sırasında, enfeksiyon riskini önlemek amacıyla lütfen hasta yatağına oturmayınız.
  • Ziyaret sırasında hasta oda kapısında asılı uyarı gördüğünüzde hemşire ile görüşmeden hasta odasına girmeyiniz.
  • Ziyaret sırasında, hastaya bağlı bulunan ekipmanlara hiç bir şekilde dokunmayınız.
  • İzolasyon altına alınmış olan hasta ile temas gerektiren durumlarda izolasyonun kategorisine uygun olarak gereken önemlerin alınmasında sağlık personeli tarafından belirtilen talimatlara uyunuz.
  • Ziyaretiniz sırasında hasta ve yakınlarının mahremiyetine özen gösteriniz.
  • Hastalarımızın yanında (kendisine zararı olabileceği için) duygusal durumunuzu yansıtacak ağlama, bağırma gibi davranışlarda bulunmamaya dikkat ediniz.
  • Hastalarımızın yanında (kendisine zararı olabileceği için) duygusal durumunuzu yansıtacak ağlama, bağırma gibi davranışlarda bulunmamaya dikkat ediniz.

Anlayışınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz

 

HASTA VE YAKINLARININ HAKLARI

  • Mahremiyet Hakkı
  • İtibar Ve Saygı Görme Hakkı
  • Hastaya Ait Bilgilerin Gizliliğinin Sağlanması Hakkı
  • Hasta Güvenliği Ve Emniyeti Hakkı
  • Sağlık Hizmetleri Hakkında Bilgilendirilme Ve Hasta Rızasının Alınması Hakkı
  • Tedaviyi Reddetme Hakkı
  • Hekim Seçme Hakkı

 

ODA KULLANIMI

Telefon Kullanımı

  • Odanızın dahili hat numarası oda numaranızla aynıdır.
  • Odanızın dahili hat numarası oda oda numaranızın başına 1 ekleyerek kullanılır. (ÖRN: 1301)

 

Hasta Yatağı Kullanımı

  • Hastaya uygun pozisyon vermek için kumanda üzerinde bulunan yön tuşlarını kullanınız. Problem yaşadığınız durumda lütfen servis hemşirenize başvurunuz

 

Hemşire çağrı Sistemi Kullanımı

  • Acil durum ve ihtiyaç hallerinde hemşirelerimizin size ulaşmasını sağlayacak iki ayrı alanda çağrı sistemimiz mevcuttur.
  • Yatağınızın baş tarafında bulunan kumandadaki kırmızı düğmeye basarak yada tuvalet ve banyoda mevcut kırmızı ipi çekerek  hemşirelerimizin çağrılarınızı duymasını sağlayabilirsiniz.

 

Tuvalet ve Banyo Kullanımı

  • Hasta odalarımızda özel tuvalet ve banyo bulunmakta 7/24 sıcak su hizmeti verilmektedir.

HEKİM VİZİTLERİ

Hekimler sabah akşam periyodik olarak vizitlerini yapmaktadırlar. Hastanın tıbbi gereksinimi doğrultusunda ara vizitlerde olmaktadır.

ACİL DURUM PLANI

Acil durum planları her katta görünebilir alanlarda asılı bulunmaktadır.

Ara Onlıne Randevu
Canlı Destek
-
Canlı Destek